ATASI MASALAH DEMAM YANG BERPANJANGAN DENGAN NUTRIFERON SHAKLEE

*PERISAI TUBUH ANDA MELAWAN PENYAKIT*
====================================
.
Sekarang ni musim panaass….kadang-kadang Hujan…cuaca agak tak menentu kan?
.
Musim ramai yang #demam#batuk #selsema. Baik dewasa sampai ke budak2.
.
Jadi saya sgt2 rekomen kawan2 simpan sekotak#nutriferon kat rumah. Simpan beberapa sachet dalam handbag senang bawa ke mana2.
.
Bila rasa badan kurang sihat ke..rasa perit tekak macam nak batuk selsema…cepat-cepat ambil satu sachet nutriferon ni.
.
InsyaAllah dapat kawal batuk selesema demam tu dari melarat. 👍👍👍
.
.
Lebih selamat. Kurang2kan terlalu bergantung dgn ubat. Kerana kesan jangkapanjang yg bebankan buah pinggang pula. Nauzubillah. 🙊🙊🙊🙊
.
.
🌟🌟 Pengganti PANADOL & UBAT TAHAN SAKIT dari sumber semulajadi.👍👍
.
.
Boleh diambil seawal usia setahun hingga dewasa.
.
.
🔴 Siapa yang sesuai ambil Nutriferon ini? 🔴
.
💮mereka yang #selesema#batuk#demam
💮mereka yang #semput @ #athma
💮mereka yang #migrain
💮mereka yang #senggugut
💮mereka yang bertarung dengan #kanser
💮mereka yang alami #hepatitis
💮mereka yang #eczema
💮mereka yang rendah antibodi
💮orang tua yang sudah uzur
💮mereka yang ada #penyakitkulit
💮mereka yang alami penyakit disebabkan virus dan bakteria
💮mereka yang alami cirit birit

Dan banyakkk lagi……
.
ℹℹℹ

NUTRIFERON bertindak “MENGEJUTKAN” ASKAR-ASKAR ANTIBODI di dalam tubuh manusia untuk bekerja sekiranya terdapat jangkitan dan serangan VIRUS @ BAKTERIA dari luar.
.
.
❤ Tips !! ❤
.
↔Sentiasa READY kan satu kotak di rumah anda.
↔Sentiasa bawa beberapa sachet dalam handbag anda ke mana-mana saja.
.
.
Nak dapatkan sekotak?
.
📞📞whatsapp *0196998825 (Shima)


.
#PengedarShakleePuchong
#JuniorJutawanSJ
#nutriferon
#perisaitubuh
#penggantipanadol
#penggantiubattahansakit
#suplemenshaklee

About Rahasimah Sufar 140 Articles
PENGEDAR SAH SHAKLEE RAHASIMAH SUFAR 019-6998825 FB:RahasimahSufar IG:Shaklee_Shima Email:shima_jamal77@yahoo.com.my Blog:shimajamal

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


CommentLuv badge