CHICKEN POX KANAK-KANAK

Pengalaman bulan February 2016….
Baru-baru ni cuti CNY pada 9.2.16  &
11.2.16 kami  pergi bercuti ke A-Famosa,Melaka.Betul-betul kali ni saya telah diuji salah seorang anak kena #chickenpox yang teruk.Sanggup saya buka #nutriferon yang baru untuk dibawa bekalan ketempat percutian kami..
#chewc,#basich dan losyen #herblen pun saya bawa bersama untuk anak saya..
Basic H memang bagus dimandikan setiap hari kat badan anak dan lepas tu terus saya sapu losyen #herblen agar hilang gatal kat badan.
Sehari 2 peket #nutriferon wajib makan dan chew c 6 biji sehari.
Selepas sorang kena #chickenpox  dan minggu ni 2 orang serentak kena pulak dan perkara  yang sama juga saya lakukan  pada mereka..
Kadang-kadang kesian tengok mereka tergaru-garu dan makan pun hanya ikan bilis dan ikan goreng saja..
Alhamdullilah dalam masa 5 hari dah elok dan parut pun takde..
Berminat nak tahu lebih lanjut boleh terus hubungi :019-6998825 (Shima)
Pengedar Shaklee Puchong
1135567
Rahasimah Sufar

Author: Rahasimah Sufar

PENGEDAR SAH SHAKLEE RAHASIMAH SUFAR 019-6998825 FB:RahasimahSufar IG:Shaklee_Shima Email:shima_jamal77@yahoo.com.my Blog:shimajamal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge