CYST DAN ESP SHAKLEE

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Petang ni saya dapat soalan dari seorang customer tentang Soya Shaklee.Saya tanya ada apa yang perlu saya bantu dengan ESP Shaklee ni ye? Rupanyanya customer ni bertanya kerana banyak info yang dia dengar sekiranya ada cyst atau dah pulih tak boleh ambil sebarang SOYA kerana takut akan makin melarat.

Jika anda risau Soya mengakibatkan Cyst, anda patut baca entry ini sampai habis. Ini serius, kerana apa yang kita percaya kadang-kadang tak betul. Baca, selidik dan kaji sendiri fakta fakta dibawah.
Pastikan anda mengambil Soya yang berlabel NON-GMO. Non-GMO tu ape? Non-GMO ialah Non-Genetically Modified Organism. Iaitu soya yang ditanam secara organik dan tidak menjalani proses genetik. 
Kacang Soya yang berbahaya;

KACANG SOYA TIDAK ORGANIK

Penanaman yang menggunakan baja kimia dan lain-lain baja kimia menyebabkan soya mengandungi khasiat yang rendah tapi tinggi nitrat. Kandungan nitrat yang tinggi membawa kepada RISIKO PENYAKIT KANSER.
KACANG SOYA GMO
Adalah lebih murah kerana ia menghasilkan TOKSIK. Tetapi pengambilannya LEBIH BERISIKO kepada kesihatan.
9 ASID AMINO
Asid amino yang sangat penting untuk proses penghasilan hormon, antibodi dan enzim. Kekurangan asid amino ini MELAMBATKAN, MENGGANGGU & MEMBANTUTKAN proses penting tubuh badan.
KACANG SOYA DIPROSES DENGAN ALKOHOL
Soya mempunyai sumber Isoflavone, berfungsi untuk tindakan horman, pembentukan jisim tulang dan merendahkan serta mengurangkan risiko kanser. Namun, penggunaan ALKOHOL boleh mengakibatkan KEHILANGAN 88% Isoflavone daripada kacang soya.
BAHAN ANTI-TIROID & ANTI-PERTUMBUHAN
Menyebabkan fungsi tubuh terganggu dan membantu meningkatkan risiko KANSER terutamanya bagi individu yang normal.
KACANG SOYA YANG DIPANASKAN
Kacang soya yang dipanaskan MELEBIHI 60C akan merosakkan kandungan proteinnya! Dah tak ada protein, buat apa nak ambil soya tu lagi,kn?
KACANG SOYA YANG DITAMBAH KALSIUM
Memang kalsium diperlukan oleh tubuh. Namun, dalam proses pembuangan minyak soya, soya menjadi berasid. Penambahan Kalsium akan menyebabkan PENEUTRALAN soya.
ESP adalah contoh Soya Non-GMO. ESP mengandungi Genistein yang terbukti berkeupayaan untuk mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas di dalam pemulihan uterus, ovari, menopous dan pembesaran prostat. So ianya sangat selamat untuk penghidap cyst. ESP juga tidak mengandungi hormon Estrogen yang dikatakan penyebab kanser.
Soy Protein Shaklee mengandungi 14 gram protein soya semulajadi yang baik pada setiap hidangan. Diproses dengan air (bukan dengan bahan kimia) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones seperti genistein dan daidzein.
Soy Protein Shaklee tidak mengandungi kolesterol dan laktosa. Ia mengandungi semua asid-asid amino yang diperlukan oleh tubuh anda bagi mengekal tisu-tisu yang sihat, termasuk 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh dengan sendirinya. Produk Protein Soya ini adalah sumber-sumber kalsium dan zat besi yang baik. Selain itu ia tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, pewarna dan bahan pengawet.
Shaklee hanya menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai genetiknya, iaitu Non-GMO (Non-Genetically Modified Organism), dimana ia disahkan melalui Identity Preservation Program. Program ini memastikan soya yang digunakan oleh Shaklee adalah dipantau dengan ketat dan dikawal sejak mula ditanam, dituai hinggalah diproses.
25% daripada badan kita berasal (diperbuat?) daripada Protein. – kuku, rambut, kulit, otot-otot adalah protein. 
Protein berasal dari perkataan Greek (PROTOS) bermaksud – ‘the first’ dan badan kita terdiri daripada :-
1. 66% Water
2. 25% Protein
3. 8% Fats
4. 1% Combination of Minerals & Vitamins 100%
Shaklee adalah syarikat pertama yang mewujudkan suplemen protein berasaskan kacang soya. Sebenarnya, pengasingan soya pertama yang pernah dihasilkan adalah dicipta oleh Dr. Forest C. Shaklee pada tahun 1970an. Selang beberapa tahun kemudian, beberapa ujian klinikal telah membuktikan apa yang ditemui oleh Dr. Shaklee sebelumnya iaitu protein soya merupakan sebuah blok binaan utama bagi membina kesihatan jangka panjang.
Jadi, sebelum anda mengatakan tidak kepada Soya, selidiklah dulu Soya jenis apakan itu?
Ini peluang terbaik anda untuk dapatkan ESP Shaklee pada harga istimewa. Hubungi saya sekarang untuk konsultasi produk mengikut kesesuaian anda.
RAHASIMAH SUFAR
SID 1135567
019-6998825

SET KURUS UNTUK WANITA DAN LELAKI

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Semua
Rasanya dah lama saya tak menulis tapi bukannya sibuk tapi tak tahu apa nak cerita.
Alhamdullilah petang ni free dan mencurah-curah cerita yang nak disharekan pasal diri sendiri ambik satu produk kurus.
Pada tahun 20.04.2014 saya berjumpa dengan satu produk ni yang sering menyusahkan hidup saya setiap hari.
Kalau nak tahu cerita saya ni takdelah gemuk dan takdelah kurus macam lidi tapi sedaplah mata memandang.hahaha
Terpaksa puji diri sendiri dan angkat bakul sendiri sebab ada ke orang nak puji kita.Oleh kerana saya dah rasa badan ni memang susah nak turun macam anak dara dulu 43kg dan sekarang dah cecah 79kg.
Ada masa geram jer makan banyak-banyak lepas tu  mesti nak membuang,terasa rugi jer makan.
Kalau tahu camni effectnya memang tak nak  amalkan dari dulu dan rasa menyesal pun ada sebab membazir.
Makan pastu buang
Makan pastu buang
Makan pastu buang
Camtu baik tak payah makan lagi bagus sebab tak penat nak gi jumpa MR.Tan selalu.
Selama ni memang tak nampak kesan bila makan tapi jika ikut cara dan pemakanan yang betul mesti akan berhasil.Air masak penting bila kita nak dapat kesan yang cepat dan pastikan kawal nafsu makan tu dan bukannya semua sapu bersih.Lepas tu nak salahkan penjual promote barang tak bagus dan tak berkesan.
Jika nak betul-betul berjaya kena beli terus dengan penjual yang ada pengalaman serta berpengetahuan dengan produk  tersebut dan bukannya main beli bila orang offer.Harga juga membuatkan kita tak sabar nak beli sebab takut   penjual naik harga walaupun kita tak kenal dengan penjual tersebut.
Konfiden beli tanpa bertanya cara makan dan kesan-kesan sampingan jika ambik dan masa tu  baru gatal tangan nak google cari pengedar yang sah kat  online.Tak rasa bersalah ke bila beli dengan orang lain tapi terutama jual dengan harga murah tapi takde ajar cara makan yang betul.
Alhamdullilah Shaklee telah banyak membantu masalah Kesihatan  saya serta telah menstabilkan  hormon .
Kita hendaklah Mencegah dari Merawat sebarang masalah kesihatan yang terlalu banyak sekarang.
SET LANGSING SESUAI UNTUK WANITA & LELAKI
LECITHIN
Lemak Sihat Yang Anda Perlukan
(180 kapsul)
Lecithin dikenali sebagai pengemulsi semula jadi yang menguraikan lemak menjadi molekulmolekul kecil untuk penghadaman.
Lesitin juga ditukar menjadi asetilkolina di dalam tubuh anda, yang diperlukan untuk membantu mengekalkan tubuh yang sihat.
HERBLAX
Herb-Lax™
Untuk Pelawasan
(120 tablets)
Pemakanan seimbang yang kaya dengan serat, pengambilan air yang banyak dan senaman yang kerap menyumbang kepada pergerakan usus yang sihat. Untuk melegakan masalah sembelit yang kadang-kala berlaku, Herb-Lax™ melegakan masalah sembelit.
ALFALFA
Alfalfa Complex
(330 tablet), 10162 (700 tablet)
Alfalfa bermaksud “raja segala makanan” dan ada sebab gelaran tersebut diberikan – ia sangat berkhasiat.
Alfalfa mempunyai sistem akar tunjang yang boleh mencecah sedalam 6 meter ke bawah, membolehkan ia menyerap lebih banyak nutrien dari tanah. Tumbuhan ini membekalkan lebih 300 nutrien dan mineral termasuk kalsium, fosforus, zat besi, magnesium, klorofil, bioflavonoid, mineral surih dan vitamin.
ESP
ESP – Soy Protein Isolate Powder
Memberikan tenaga Berterusan, Berasaskan Protein Tumbuhan yang Berkualiti Tinggi (850 g)
Protein adalah seperti blok yang membina tubuh anda, seperti batu bata yang membina rumah anda. Ia memainkan peranan penting bagi setiap fungsi tubuh untuk pertumbuhan and perkembangan. Shaklee ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder adalah makanan lazat yang kaya dengan kalsium dan protein.*
Kuasa Protein untuk Tenaga Lebih Lama
Kebanyakan orang tidak dapat mengekalkan tenaga atau stamina mereka sepanjang menjalani kehidupan seharian. Tingkatkan tenaga harian anda dengan minuman protein kami yang mempertingkatkan TENAGA-stamina anda. Protein soya berasaskan tumbuhan untuk tenaga yang lebih lama.
CARA NAK ORDER SHAKLEE
1- Anda boleh terus membeli dengan Shaklee.Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan terus dihantar mengikut alamat yang telah diberi.
2- Sila hubungi saya, klik ke WHATSAPP untuk mendapatkan Konsultasi Set mana yang paling tepat, tips dan cara pengambilan yang betul selepas membuat pembelian dengan saya.
3- KLik JOIN NOW dan boleh terus daftar Ahli  dan terus dapat harga menjimqtkan sehingga 20%.
RAHASIMAH SUFAR (1135567)
Email : shima_jamal77@yahoo.com.my
Call/Whasapp : 019-6998825
FB :rahasimah sufar
Blog: shimajamal.com

POSLAJU PUCHONG TERBAIK

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua.
Petang ni saya pergi ke PosLaju Puchong di Batu 12 untuk mengepos Vitamin  yang Customer  saya order semalam.
Kebiasaannya saya sampai dalam jam 5 petang dan orang tak ramai tetapi hari ni terlewat sedikit kerana ada kerja sedikit dioffice jadi sampai je di Poslaju orang dah penuh.
Buka pintu tekan no giliran dan terkejut juga sebab kena menunggu dekat 30 orang untuk sampai no giliran saya.Nasiblah badan dan berpeluh sakan pula menunggu sebab semua kerusi penuh dan kenalah duduk dalam kereta sekejap.
Berkat kesabaran selama 1 jam baru sampai giliran saya dan apa-apa pun saya tidak akan mengeluh kerana untuk Customer Kesayangan.
Apa pun saya tetap puji semua Staff Poslaju kerana tetap melayan dan memberikan senyuman walaupun keletihan seharian melayan orang ramai.

TAMAN ARNAB DIPUCHONG MURAH DAN ANAK SUKA BERMAIN.

Hari minggu memang sentiasa ada aktiviti buat kami sekeluarga sebab mama dan ayah ada dirumah, jadi inilah masa yang sesuai kami pergi berjalan-jalan.
Saya memang tak nak bawa mereka pergi Putrajaya sebab Amir dan Aisyah pasti sakit hati tak boleh main Kasut Roda.
Amir patah tulang tangan pun sebab jatuh waktu main kasut roda di Taman Koi Prima  dan Aisyah pula baru lepas Operation Appendik jadi tak boleh lasak-lasak.
Akhirnya ke Taman Arnab Puchong juga yang saya bawa sebab dekat dengan kawasan rumah saya jadi jimat juga belanja dan minyak kereta.Alhamdullilah mereka tak kisah sebab memang dah lama anak-anak minta pergi situ tapi saya tak sempat nak bawa dan hari ni masa yang sesuai.Seronok mereka dan terus berebut-rebut masuk dan peluk arnab yang comel-comel tu.
Harga tiket masuk hanya RM 2.50 seorang dan mainlah sampai puas tetapi
saya tengok paling lama anak main pun sejam dah nak keluar.Terpancar kegembiraan diwajah kanak-kanak yang sedang bermain dan pasti kita sebagai Ibu Bapa bahagia sebab telah membuat mereka Ceria.
Sambil menunggu anak-anak main ,kita boleh makan laksa kedah dan cendol di tepi taman tersebut.Pasti kita tidak terasa lama menungu mereka bermain.
Lokasi Taman Arnab ni  terletak diKawasan Lapang Taman Permainan dari OTK nak masuk ke KG Sri Aman.
Jom kita serang beramai-ramai  taman Arnab ni.Pasti Anak-anak  kita happy.
#0196998825
#JJSJ
#PengedarShakleePuchong

SIHAT BERSAMA NUTRIFERON SHAKLEE

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Bulan November 2016 merupakan Promosi  Nutriferon dan melonjak gembira saya bila dapat tahu sebab kami sekeluarga memang konsisten Nutriferon ni, jadi jimat banyaklah.Pasti saya tak lepaskan peluang nak beli 6 kotak free 1 Sekotak tu sebab harga dah murah..Memang Terbaiklah Shaklee ni sebab suka buat Promosi setiap bulan.
Nutriferon merupakan Supplement yang paling bagus diambil untuk orang yang sering Demam kerana ia bagus untuk meningkatkan sistem imun badan.
SERBUK EMAS PERISA OREN
Nutriferon ni kami beri gelaran “Pain Killer” (Ubat Tahan Sakit) buat kami Sekeluarga kerana apabila kami makan terus baik dan tak perlu membazir duit pergi Klinik lagi.Jimat banyak kos perubatan sekarang sebab jika dahulu setiap bulan pasti anak-anak sering demam dan kos sekali jumpa Doktor dalam RM 35.00 dan bila dikira perbelanjaan Klinik Setahun RM2,000.00 untuk 7 orang. Selepas kami amalkan Suppliment Shaklee ,kos tak sampai RM1,000.00 Setahun serta kami tahu kandungannya Selamat.

BANCUHAN PALING MUJARAB KESANNYA-AWEK MUDA,BERTENAGA DAN SIHAT
Saya sendiri setiap pagi wajib ambik 1 peket Nutriferon bagi memastikan sentiasa sihat sepanjang hari.Alhamdullilah semenjak saya konsisten Nutriferon dah jarang Demam dan Selsema. Apabila tanda rasa nak demam atau badan seram sejuk pasti cepat-cepat saya ambik sepeket Nutriferon dan tuang  serbuk emas kedalam mulut saya.Kini saya tak perlu lagi telan ubat doktor atau ubat tahan sakit  seperti dahulu.Memang bahaya jika kita kerap ambik Ubat Tahan Sakit tau kerana kandungannya yang membahayakan dan sakit hanya hilang 4 jam sahaja  dan selepas itu akan datang semula sakit tersebut.
Selamat tinggal Ubat Klinik….
Jom kita baca serba sedikit Fungsi Nutriferon pada kita semua:-

Terdapat 8 fungsi utama Nutriferon:
  • Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3hari – ia adalah satu-satunya interferon semulajadi di dunia. kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu untuk merangsang dan meningkatkan keseluruhan sistem imun badan dengan menghubungi pembunuh semulajadi dalam badan untuk tindakan: T-sel, B-sel, dan macrophage.

  • Melawan kanser dan tumor – interferon semulajadi mengandungi polisakarida aktif yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin untuk melawan tumor dan sel-sel kanser. Juga, ia boleh mengurangkan ketidakselesaan semasa rawatan kemoterapi.

  • Melindungi dari influenza – ia mengimbangi reponses imun alahan alam sekitar dan pencemaran udara, berkesan melindungi kemudaratan oleh pelbagai virus, mikrob, yang termasuk demam, selsema, alahan, keradangan dan influenza.

  • Meringankan tekanan dan kelesuan – membantu mengatasi kelesuan yang disebabkan oleh kebimbangan, tekanan, keletihan, dan gaya hidup aktif.

  • Melambatkan penuaan – formula unik Nutriferon merangsang pengeluaran macrophage dalam usaha untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman pesat. Oleh itu, sel-sel menjadi lebih sihat.

  • Mengurangkan infeksi oleh pesakit hepatitis B dan C – keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus boleh mengurangkan jangkitan dan mengurangkan sebarang ketidakselesaan, misalnya, kembung, mual, dan lain-lain muntah pesakit Hepatitis B dan C.

  • Mempertingkatkan Menopous – Membantu masalah yang timbul kerana menopaus seperti darah tinggi, kolestrol tinggi, peredaran darah dan pelbagai masalah lain.

  • Mempertingkatkan PMS – Terbukti secara klinikal untuk meningkatkan gejala-gejala yang disebabkan oleh ketidakseimbangan endokrin sistem iaitu menstrual cramps, sakit-sakit belakang, tender breasts, jerawat, keresahan, masalah tidak dapat tidur dan mood swing.
Sekiranya ada yang mempunyai masalah seperti diatas, saya memang rekomen 100% cuba Nutriferon.
Jika nak  harga Promosi boleh terus hubungi 019-6998825 (Shima) dan  saya ajar cara makan yang betul dan pasti tak rugi beli dengan saya.

STEP 1:-
CALL/SMS/W.SAPP: 019-6998825 (SHIMA)
https://www.facebook.com/shima.jamal
http://shimajamal.blogspot.com
STEP 2 
Walk in ke mana2 branch shaklee seluruh Malaysia dgn mengguna kan SID 1135567 Rahasimah Sufar
untuk mendapatkn harga ahli saya sendiri. Jimat postage!
STEP 3
Shoping online dengan hanya clicks dan besok Vitamin sampai depan pintu.https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=175f9f6b6c231ae5de90058948f6228c
✆ SMS | WhatsApp : 019-6998825(shima)
#PengedarShakleePutraHeight
#PengedarShakleePuchongPerdana
#PengedarShakleePuchongUtama
#PengedarShakleePutraPerdana
Instagram :shima_shaklee

DEMAM BERPANJANGAN ????

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Nutriferon memang best sangat-sangat tau.

Kak Manis nak cerita sikit kenapa kami sekeluarga suka sangat Nutriferon ni walaupun harganya mahal?????tapi baca dulu sampai habis baru boleh nak percaya atau tidak dengan harganya yang boleh terbeliak biji mata tu.hehehe

Percaya tak setiapkali ada promosi pasti kak manis beli 7 kotak terus sebab harga murah dan jimat banyak buat kami yang hantu Nutriferon.Ini juga salah satu sebab terus jadi ahli sebab setiap bulan ada promosi dan harga pun benar-benar menjimatkan.

SERBUK EMAS PERISA OREN

Nutriferon merupakan Supplement yang paling bagus diambil untuk orang yang sering Demam kerana ia bagus untuk meningkatkan sistem imun badan.

Nutriferon ni kami beri gelaran “Pain Killer” (Ubat Tahan Sakit) buat kami Sekeluarga kerana apabila kami makan terus baik dan tak perlu membazir duit pergi Klinik lagi.Jimat banyak kos perubatan sekarang sebab jika dahulu setiap bulan pasti anak-anak sering demam dan kos sekali jumpa Doktor dalam RM 35.00 dan bila dikira perbelanjaan Klinik Setahun RM2,000.00 untuk 7 orang. Selepas kami amalkan Suppliment Shaklee ,kos tak sampai RM1,000.00 Setahun serta kami tahu kandungannya Selamat.


BANCUHAN PALING MUJARAB KESANNYA-AWEK MUDA,BERTENAGA DAN SIHAT
Saya sendiri setiap pagi wajib ambik 1 peket Nutriferon bagi memastikan sentiasa sihat sepanjang hari.Alhamdullilah semenjak saya konsisten Nutriferon dah jarang Demam dan Selsema. Apabila tanda rasa nak demam atau badan seram sejuk pasti cepat-cepat saya ambik sepeket Nutriferon dan tuang  serbuk emas kedalam mulut saya.Kini saya tak perlu lagi telan ubat doktor atau ubat tahan sakit  seperti dahulu.Memang bahaya jika kita kerap ambik Ubat Tahan Sakit tau kerana kandungannya yang membahayakan dan sakit hanya hilang 4 jam sahaja  dan selepas itu akan datang semula sakit tersebut.
Selamat tinggal Ubat Klinik….
Jom kita baca serba sedikit Fungsi Nutriferon pada kita semua:-

Terdapat 8 fungsi utama Nutriferon:
  • Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3hari – ia adalah satu-satunya interferon semulajadi di dunia. kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu untuk merangsang dan meningkatkan keseluruhan sistem imun badan dengan menghubungi pembunuh semulajadi dalam badan untuk tindakan: T-sel, B-sel, dan macrophage.

  • Melawan kanser dan tumor – interferon semulajadi mengandungi polisakarida aktif yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin untuk melawan tumor dan sel-sel kanser. Juga, ia boleh mengurangkan ketidakselesaan semasa rawatan kemoterapi.

  • Melindungi dari influenza – ia mengimbangi reponses imun alahan alam sekitar dan pencemaran udara, berkesan melindungi kemudaratan oleh pelbagai virus, mikrob, yang termasuk demam, selsema, alahan, keradangan dan influenza.

  • Meringankan tekanan dan kelesuan – membantu mengatasi kelesuan yang disebabkan oleh kebimbangan, tekanan, keletihan, dan gaya hidup aktif.

  • Melambatkan penuaan – formula unik Nutriferon merangsang pengeluaran macrophage dalam usaha untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman pesat. Oleh itu, sel-sel menjadi lebih sihat.

  • Mengurangkan infeksi oleh pesakit hepatitis B dan C – keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus boleh mengurangkan jangkitan dan mengurangkan sebarang ketidakselesaan, misalnya, kembung, mual, dan lain-lain muntah pesakit Hepatitis B dan C.

  • Mempertingkatkan Menopous – Membantu masalah yang timbul kerana menopaus seperti darah tinggi, kolestrol tinggi, peredaran darah dan pelbagai masalah lain.

  • Mempertingkatkan PMS – Terbukti secara klinikal untuk meningkatkan gejala-gejala yang disebabkan oleh ketidakseimbangan endokrin sistem iaitu menstrual cramps, sakit-sakit belakang, tender breasts, jerawat, keresahan, masalah tidak dapat tidur dan mood swing.
Sekiranya ada yang mempunyai masalah seperti diatas, saya memang rekomen 100% cuba Nutriferon.
Jika nak  harga Promosi boleh terus hubungi 019-6998825 (Shima) dan  saya ajar cara makan yang betul dan pasti tak rugi beli dengan saya.

STEP 1:-
CALL/SMS/W.SAPP: 019-6998825 (SHIMA)
https://www.facebook.com/shima.jamal
http://shimajamal.blogspot.com
STEP 2 
Walk in ke mana2 branch shaklee seluruh Malaysia dgn mengguna kan SID 1135567 Rahasimah Sufar
untuk mendapatkn harga ahli saya sendiri. Jimat postage!
STEP 3
Shoping online dengan hanya clicks dan besok Vitamin sampai depan pintu.https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=175f9f6b6c231ae5de90058948f6228c
✆ SMS | WhatsApp : 019-6998825(shima)
#PengedarShakleePutraHeight
#PengedarShakleePuchongPerdana
#PengedarShakleePuchongUtama
#PengedarShakleePutraPerdana
Instagram :shima_shaklee