SET KECANTIKAN NUTRIWHITE SHAKLEE

Set Nutriwhite Shaklee Terbaik

Dahulu muka Kak Manis dipenuhi jerawat  yang teruk. Nak cerita pun tak guna tapi selepas konsisten Set Kecantikan Shaklee dah kembali bersih dari jerawat.

Inilah Set Nutriwhite yang paling meletop dikalangan model-model shaklee. Nak tahu kenapa Kak Manis cakap camni sebab kami di shaklee  takde melantik artis menjadi model tetapi kami sendiri yang perasan sebab bila guna dan nampak perubahan terus melayakkan kami memberikan testimoni sendiri.Masa nilah berposing macam model produk shaklee.

Bangun pagi dan sebelum tidur wajib picit foaming cleanser atau pencuci muka ni ,kemudian  disapu dan dibilas dengan air.Memang terasa semua kekotoran hilang dan bersih jer.

Selepas tu ambik Soothing Radiance Whitening Softner atau Toner  dititiskan pada kapas.Sapu perlahan-lahan dan lepas tu cuba tengok hitam tak? Jika ye itu tandanya kita mencuci muka tidak bersih.hehehe

🎀Protection Whitening Lotion.

Rumusan ringan, tidak melekit dan kaya dengan pati botani seperti Mulberi untuk mencegah kerosakan kulit akibat pendedahan kepada sinaran matahari, serta Mountain Arnica untuk melegakan kera dangan kulit dan mengukuhkan ketahanan kulit terhadap elemen negatif persekitaran.

🎀Daily Defense Whitening Essence

Dirumus dengan kepekatan bahan-bahan asli agar kulit terasa lembut sehalus sutera dan tampil lebih menawan:

🌻Bearberi untuk mencerahkan dan menegangkan kulit

🌻Strawberi Begonia untuk meratakan tona kulit

🌻Kacang Soya untuk memudarkan dan mengurangkan jeragat dan cela kulit

🌻Mulberi untuk mencegah kesan-kesan kerosakan akibat sinaran matahari

🌻Vitamin C aktif untuk memperbaiki penampilan kulit dan mengembalikan seri wajah

🌻Tekstur esen yang licin dan mudah diserap oleh kulit .

 

Kak Manis suka campurkan 2 produk ni dan bila sapu dimuka terasa lembut dan takde rasa melekit.

Oh yaa…Kak Manis sebelum sapu sunblock dan pelembap ,tak lupa nak sapu :-

🎀Spot Whitening Treatment

Nak tahu kelebihannya:-

🌻Mengurangkan kemunculan bintik-bintik hitam agar kulit tampak lebih menawan

🌻Kepekatan optimum pati Likuoris dan Peony memberikan kuasa pencerahan botani yang sungguh mengagumkan

🌻Cats Claw menegangkan kulit

🌻Vitamin C aktif memperbaiki kulit, meratakan tona dan menghaluskan tekstur kulit.

Maklumlah bila dah masuk 4 series ni kenalah manja-manjakan muka supaya #awetmuda .👸👸👸

Berminat untuk mendapatkan Set Nutriwhite boleh hubungi Kak Manis di 019-6998825.

Continue reading “SET KECANTIKAN NUTRIWHITE SHAKLEE”

PAU CILI IKAN BILIS HANGAT DIPASARAN

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Petang semalam anak ajak singgah beli pau dan singgah kejap.Terkejut pulak tengok ada design baru serupa Cili Api dan nama pun pau cili ikan bilis.

Rasa boleh tahan tapi takdelah sepedas kaler merah tu😂😂😂

Harga RM 3.20 sebiji dan memang kenyang ambik satu tapi kalau dah lapar tak sedar dah makan dua.Bagi pengemar sambal ikan bilis memang Kak Manis rekomen beli pau cili ni.

Jika ada yang teringin boleh cuba dan macam Kak Manis takde melopong bila orang cerita pasal pau ni sebab dah makan.

Untuk kawasan Puchong boleh beli di Jalan Jurutera tepi Sg.Klang.Di tempat ni banyak jual pelbagai jenis rasa pau seperti :-

Pau Daging,Pau Ayam,Pau Kambing,Pau Kacang Merah,Pau Kaya,Pau Cendawan dan banyak lagi.

Tak rugi cuba dan rasanya pun lembut dan sedap.

Pau Terhangat Dipasaran
PAU CILI IKAN BILIS