Category: Sembelit

SEMBELIT MAKAN OSTEMATRIK

♦ TESTIMONI SEMBELIT 3 MINGGU PULIH ♦ Feedback terbaru dari Puan W yang menderita masalah #sembelit selama 3 minggu ! Risau sangat takut-takut terkena #buasir. Minggu lepas 3hb April, Puan W hubungi nak cuba #Ostematrix. Dah tak tahan menanggung sembelit. Selepas seminggu saya cuba bertanya perkembangan terkini beliau. “Wsalam…alhamdulillah..mujarab sungguh ostematrik..sehingga kini, saya dh x perlu …

KURUS DAN DETOX BERKESAN DENGAN SHAKLEE

fuhhhhhhh lega…confirm pasni boleh kempis perut i. Herb-Lax , Alfafa, Ostematrik dan DTX  wajib shima telan setiap hari dan besok bangun pagi confirm membuang dengan lawasnya.Paling best kalau sarapan atau masuk makanan jer kat perut ni selepas 10 minit confirm nak membuang dan takde nak simpan lama-lama..kalau angin wangi pun keluar sahaja…baru best…heheheheheakak2,abang2,adik2 tak nak ke kurus, …